Pomógł: 39 razy Wiek: 42 Dołączył: 09 Mar 2008 Posty: 519
Poziom: 21
HP: 0/996
0%
MP: 475/475
100%
EXP: 1/56
1%
Wysłany: 2008-03-30, 22:41
wiadomo że nowy to nie będzie.do wyboru jest ursus c385 lub zetor8011,mtz82 z przednim napędem lub fortschritt zt303 ewentualnie zt323 też z napędem.jaki wybrać?
fortschrittA NIE POLECAM bardzo sprzęgło w nich trzaska... mtz tez nie bardzo ale zetor ursus jest ok i nie są awaryjne, przynajmniej mój nie jest,jesli kupisz okazyjnie w dobrym stanie to będzie ok najlepiej od gospodarza a nie od handlarza
ale żeby kupic to jest cieżko ludzie podają takie badziewie w ogłoszeniach że to baja!!! jedziesz 100km a tu stoi grat jakis a w ogłoszeniu bylo napisane jak laleczka!!! poprostu trzeba trafic na dobry sprzet oczywiscie z niedużego gospodarstwa bo co z tego ze ladnie wyglada a w rzeczywistości obrabia on 100h
polecam FORSCHRITT mało pali jak na swoje 107 KM a co do sprzęgła posiadam taki traktor i jak na razie nic się nie dzieje ze sprzęgłem a jak chcesz kupić to sprzedaje swojego na 10tys
silnik po kapitalnym remoncie w firmie specjalizującej się w silnikach nie tylko rolniczych mam na to dokumenty posiadam komplet bliźniaków przód i tył ,2 pary szybko-złonczy, szybki powrót oleju zaczep górny. pracował z wałem JACKIEM z Expomu bez włuki 5,20m i agregaem 4.20m z expomu z pługiem 4 skibowym wymiana olejów jest prowadzona nadal bo ciągnik jest użytkowany więcej informacji pod nr gg 5914588
witam! ciężka sprawa bo dobrego ursusa za tą cenę się nie dostanie a co do forschrita to dobry ciągnik miałem w gospodarstwie sprawował się bdb ale już jest problem z częściami i większość pod zespołów jest wybąbana
w sumie mam kilka adresów z częściami do FORSCHRITT jest możliwość wysyłki przez kuriera jak by ktoś potrzebował to jest taka możliwość że napiszę. a w sumie od kilku lat nie było większych awarii w tym ciągniku były takie drobnostki jak pasek kranik od spuszczania wody się urwał, kranik od paliwa kiedyś przepuszczał paliwo i ciekło to pasuje od C-360 a tak odstukać nie było większej awarii też zależy do operatora na pewno musisz uważać na sprzęgło bo jest spomagane siłownikiem na sprężone powietrze ale to kwestia przyzwyczajenia
a raz został wymieniony dekiel gdzie są przesuwane wodziki bo często się blokował i denerwował człowieka i został wymieniony na nowy
Ja bym Ci polecił poczciwego Polskiego Ursusa naprawy dość tanie części łatwo dostać i wszędzie oraz ursusy mało palą poza c-360 ale tez niektóre mało spalą
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum