witam mam pytanie oczywiście jeśli będzie to możliwe po wprowadzeniu tego nowego programu na lata2006-2013. może mi ktoś tak wytłumaczyć jak to się robi z tym zakupem ciągnika rolniczego. co gdzie kiedy i ile trzeba swojego wkładu włożyć żeby potem oddali to co mi się należy. a właściwie to jakie ciągniki polecacie i ile takie cacka kosztują oczywiście proszę tak realnie 60 tyś
a więc gospodarstwo liczy 8ha tyle co kot napłakał, ale teren jest dość pagórkowaty i obecnym ciągnikiem nie wszędzie można dać radę. ale zakup nowego głownie mam na myśli a żeby służył mi do odśnieżania drogi dojazdowej ponieważ w obecnej chwili jestem zdany na łaskę sąsiada. jak odsunie to dobrze a jak nie to siedzę jak pop na kazaniu.
pozdrawiam.
Na 8ha, Proponuję Lamborghini Lampo 50. Mam ten ciągnik od 3 lat i spisuje się bardzo dobrze, ma zrobione 2500mtg. Lampo ma 50 KM, przedni napęd, wspomaganie i regulację kierownicy, szybką skrzynię 40km/h, 8 biegów w przód i 8 w tył na 2 przełożeniach. Silnik chłodzony jest powietrzem, ale to ne gra roli, ponieważ nigdy nie złapał takiej temp. że musiałem przerwać pracę. Polecam
Witam. Planuję zakup nowego traktora. Rozważam 3 opcje, mianowicie DEUTZ FAHR 130(130KM), MASSEY FERGUSON 6470(135KM) oraz JOHN DEERE 6030 PREMIUM(130KM). Może ktoś coś mi doradzi z praktyki. Będę wdzięczny za każdą podpowiedź. Pozdrawiam.
Stawiam na JD - zależy tylko w jakiej opcji. Do Polski sprowadzają zazwyczaj tańsze i np: z mniejszą pompą hydrauliki i gorszym komforcie i jeszcze kilka drobiazgów. Czasami kupienie używanego JD w dobrym stanie sprowadzonego z zagranicy może być bardziej satysfakcjonujące niż kupienie nowego w Polsce.
Na wyposażenie oraz na parametry pomp warto zwrócić szczególną uwagę - zwłaszcza przy JD.
My sprowadzamy dla siebie z Francji (nowe oczywiście)
Ja już też kilkakrotnie słyszałem że lepiej kupić nowy sprzęt na zachodzie. Nie wiem ile w tym prawdy, ale słyszałem też że maszyny idące na Polski rynek są składane w innych fabrykach niż te idące na zachodni rynek.
Przed zakupem trzeba wszystko dokładnie sprawdzić (diabeł tkwi w szczegółach) tz. jaki to będzie silnik, jaka wydajność pompy, jaka będzie kabina i jak wyposażona, co będzie w standardzie a za co trzeba "słono dopłacić" w Polsce bo na zachodzie może to być standard.
Najczęściej oszczędzają na komforcie czyli tańsza i głośniejsza kabina, gorszy fotel kierowcy, brak klimatyzacji, mniej elektroniki, czujników i zegarów, mniejsze pompy i mniejsze siłowniki itp.
Po prostu aby taniej a to czasami wychodzi w sumie drożej.
Tu się zgadzam. Każdy stara się oszędzać na czym sie da. Rozumiem że trzeba być ostrożnym i nie szastać pieniędzmi ale trzeba też pomyśleć że kupując traktor bądź inny sprzęt kupujemy sobie "miejsce pracy", a każdy z nas pewnie chciałby pracować jak najwygodniej i najwydajniej.
Admin mam jeszcze pytanie. Miałeś może okazję pracować na Fergusonach i Deutzach? Ciekawi mnie jak te traktorki sprawują się w praktyce?
"....Krawat na szyi, konto w banku. wódka w lodówce i można świat doganiac!!..."
Miałem okazję "dosiadać" w czasie jednego sezonu Fergusona (ok 150km) i to czego się o nim dowiedziałem i to podobno nie tylko w nim to słaba i awaryjna skrzynia biegów, która nam ciągle wysiadała.
To był ostatni sezon na tym fergusonie. Teraz tylko JD lub Fendty.
Witam.
Mam problem z czesciami do ciagnika, poniewaz kupilem i musze wymienic blotniki tylnie i maske do ZETORA 8145, chcialbym porady czy pasuja te czesci od USRUSA 914?
Pomógł: 39 razy Wiek: 42 Dołączył: 09 Mar 2008 Posty: 519
Poziom: 21
HP: 0/996
0%
MP: 475/475
100%
EXP: 1/56
1%
Wysłany: 2008-04-24, 09:20 Re: ...
[quote="kacper120"]wiesz co nie wiem jak mocowania ale wymiarami to chyba pasuja quote]błotniki tylne od ursusa pasują do zetora tylko są węższe i będzie chlapać na lusterka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum