Agro forum - forum rolnicze, sadownicze, ogrodnicze - :: [Zetor 8045] Problem z zapalaniem przy niskiej temperaturze

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj  Album

Agro forum - forum rolnicze, sadownicze, ogrodnicze - Strona Główna » Mechanizacja » Ciągniki rolnicze » Ciągniki Zetor » [Zetor 8045] Problem z zapalaniem przy niskiej temperaturze

Przesunięty przez: X_M
2008-12-23, 17:27
[Zetor 8045] Problem z zapalaniem przy niskiej temperaturze
Autor Wiadomość

swój Rafał
czytelnik


Dołączył: 28 Mar 2008
Posty: 1
Poziom: 1

HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 0/9
 0%
  Wysłany: 2008-03-28, 16:48   [Zetor 8045] Problem z zapalaniem przy niskiej temperaturze

witam! posiadam cięgnik zetor 8045. i mam olbrzymi problem z zapalaniem go przy niskiej temperaturze. podejmowałem już próby naprawy. Wymienilem rozrusznik. prubuje go rozpalac z przenosnego rozruchu i nic. pozostaje mi tylko rozciąganie go drugim ciągnikiem. podczas lata i cieplejszych dni nie mam problemu. jesli ktoś coś wie na ten temat piszcie:-)

Nazywajmy posty podając główną myśl wątku a nie hasła: "pomocy", "pytanie" itd.
Klak
   
 
 

admin 



Pomógł: 92 razy
Wiek: 50
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 2275
Poziom: 38

HP: 130/4353
 3%
MP: 2078/2078
 100%
EXP: 127/153
 83%
Wysłany: 2008-03-28, 18:22   

A na jakim paliwie jeździsz ??? i kiedy wymieniałeś filtry paliwa ???



.
_________________
Agroportal ....... Truskawki
   
 
 
 

X_M 
Rolnik hobbysta.



Pomógł: 72 razy
Dołączył: 30 Lis 2006
Posty: 1123
Poziom: 29

HP: 21/2142
 1%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 36/94
 38%
Wysłany: 2008-03-29, 13:43   

plus pytanie ode mnie, w jakim stanie są świece żarowe ?
   
 
 
 

KLAK 
Wredny moderator



Pomógł: 74 razy
Wiek: 37
Dołączył: 12 Sie 2007
Posty: 914
Poziom: 26

HP: 16/1637
 1%
MP: 781/781
 100%
EXP: 75/78
 96%
Wysłany: 2008-04-02, 20:25   

Cytat:
plus pytanie ode mnie, w jakim stanie są świece żarowe ?

Dokładnie!!!
sprawdź jak się mają świece żarowe, jeśli masz problem z zapalaniem w zimie u mnie wiele ludzi zalewa chłodnice gorącą woda żeby nagrzać silnik szybciej to też niby pomaga ale świece pierwsza rzecz, później wtryski może leją...
_________________
Gość CHCESZ POMÓC? KLIKNIJ TUTAJ!!!
Piszę poprawnie po polsku
.
Ostatnio zmieniony przez KLAK 2008-04-02, 20:26, w całości zmieniany 1 raz  
   
 
 

rafalfalk1 


Pomógł: 39 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 519
Poziom: 21

HP: 0/996
 0%
MP: 475/475
 100%
EXP: 1/56
 1%
Wysłany: 2008-04-02, 21:48   

posiadam ursusa 914 od nowego tzn.16lat i też był problem z odpalaniem w zimę.pewnego dnia ciągnik był potrzebny na gwałt i jak zwykle nie chciał odpalić więc wziąłem dwie 12v i połączyłem na 24v.odpalił od strzała.więc radzę ci kupić dwa akumulatory 12v 96ah,przełącznik 12/24 i założyć.daruj sobie rozrusznik planetarny bo nie da rady.sąsiad kupił do 904(silnik po kapitalnym)i lipa.po prostu nie odpalił.
   
 
 
 

Alojs
debiutant


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 26
Poziom: 3

HP: 0/44
 0%
MP: 21/21
 100%
EXP: 8/9
 88%
Wysłany: 2008-04-03, 12:35   

a jaki dym puszcza? albo wcale nie leci dym? może pompa wtryskowa ma za małe cisnienie? ja jak miałem starą to też nie chciał odpalać w zimie a jak dałem do regeneracji to odpalanie to jest bajka:) (nie mam nawet świecy podłączonej nie wiem czy nawet jest:)
_________________
deutz-fahr DX 145
fendt 309SLA
C-385
C-360
Bonanza:)
   
 
 

junak26 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 292
Poziom: 15

HP: 0/488
 0%
MP: 233/233
 100%
EXP: 35/35
 100%
Wysłany: 2008-06-15, 20:52   

W polskich osiemdziesiądkach w kolektorze ssącym jest specjalne miejsce na grzałke. To i w takim Zetorze też powinno być. Poprostu się podgrzewa i odpala. Jest jeszcze jeden myk do filtra powietrza psika się specjalnym preparatem(można go kupiś w sklepie samochodowym) odpala odrazu. Pozdro
   
 
 

rafalfalk1 


Pomógł: 39 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 519
Poziom: 21

HP: 0/996
 0%
MP: 475/475
 100%
EXP: 1/56
 1%
Wysłany: 2008-06-15, 22:22   

u mnie w 914(1991r.)niema miejsca na grzałkę.można zrobić otwór i wstawić świecę płomieniową.słyszałem o grzałkach w misie olejowej, ciepły olej to mniejsze opory
   
 
 
 

X_M 
Rolnik hobbysta.



Pomógł: 72 razy
Dołączył: 30 Lis 2006
Posty: 1123
Poziom: 29

HP: 21/2142
 1%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 36/94
 38%
Wysłany: 2008-06-16, 13:29   

rafalfalk1 napisał/a:
słyszałem o grzałkach w misie olejowej, ciepły olej to mniejsze opory


Tak do końca to nie jest, ale w gruncie rzeczy o to chodzi. Rozgrzany olej to mniejsza lepkość, a jeśli jego lepkość jest mniejsza to szybciej uzyskujemy ciśnienie w magistrali i szybciej mamy pełne smarowanie, czyli krótszy "suchy" rozruch.

Grzałka w misce to dobra sprawa zimową porą (z resztą nie tylko zimową). Gdzieś czytałem, że olej (tylko nie pamiętam jaki ale chyba mineralny) w temperaturze -20stC stawia opór równy połowie mocy rozrusznika (tak w przeliczeniu), przy pierwszym zakręceniu....
   
 
 
 

rafalfalk1 


Pomógł: 39 razy
Wiek: 42
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 519
Poziom: 21

HP: 0/996
 0%
MP: 475/475
 100%
EXP: 1/56
 1%
Wysłany: 2008-06-16, 14:28   

wadą grzałki w misie jest to że olej wokół grzałki nagrzewany jest zbyt mocno i jest przepalany
   
 
 
 

X_M 
Rolnik hobbysta.



Pomógł: 72 razy
Dołączył: 30 Lis 2006
Posty: 1123
Poziom: 29

HP: 21/2142
 1%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 36/94
 38%
Wysłany: 2008-06-17, 12:13   

Jak to w przyrodzie są zalety ale także są i wady.

Myślę, że i tak warto stosować takie grzałki przy silnych mrozach.
   
 
 
 

maniek971
czytelnik


Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 6
Poziom: 1

HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 5/9
 55%
Wysłany: 2008-07-20, 21:49   ZETOR 8045 PROBLEM Z ZAPALANIEM PRZY NISKIEJ TEMPERATURZE

X_M napisał/a:
Jak to w przyrodzie są zalety ale także są i wady.

Myślę, że i tak warto stosować takie grzałki przy silnych mrozach.


W MOIM 8045 GRZALKA JEST ZAMONTOWANA W GLOWICY W MIEJSCU ZASLEPKI
TRAKTOREK BYL SPROWADZONY CHYBA ZE SZWECJI
PO 20 MIN OD PODLACZENIA PALI NAWET W DUZE MROZY


Jak nie musimy to nie krzyczymy :!:
A jak musimy to i tak rozwiązujemy problemy w kulturalny sposób (bez krzyków).
Regulamin pkt #7#
X_M
   
 
 

X_M 
Rolnik hobbysta.



Pomógł: 72 razy
Dołączył: 30 Lis 2006
Posty: 1123
Poziom: 29

HP: 21/2142
 1%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 36/94
 38%
Wysłany: 2008-07-21, 14:46   

A jakiej mocy jest ta grzałka :?:
   
 
 
 

maniek971
czytelnik


Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 6
Poziom: 1

HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 5/9
 55%
Wysłany: 2008-07-21, 20:23   problem z zapaleniem przy niskiej temperaturze

X_M napisał/a:
A jakiej mocy jest ta grzałka :?:


Nie sprawdzalem jakiej mocy.
Jak znajde jakies oznaczenie to dam znac.
Ale to dopiero za tydzien.
   
 
 

maniek971
czytelnik


Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 6
Poziom: 1

HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 5/9
 55%
Wysłany: 2008-08-05, 21:23   problem z zapaleniem przy niskiej temperaturze

Grzałka ma 750w i jest zamontowana w bloku nad pompą paliwową.
   
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum

antyspam Truskawki - Sadzonki truskawek
Polecamy
reklama

reklama

Facebook

reklama google