pierścienie tłokowe trzeba sprawdzić ,to częsta przyczyna w tych silnikach . robiłem kiedyś poprawkę po fachowcu który założył odwrotnie pierścienie objawy te same strach było podejść do silnika bo miarkę wywalało , w korku wlewu musi być kanał odpowietrzający . Odkręć misę olejową . korbowody ,zdejm głowicę i wyciąg tłoki
bylo nie kupowac *** i by nieciekł olej a jak tego *** kupiłes to sie niedziw
Język polski zna bardzo dużą ilość nie wulgarnych zwrotów opisujących niezadowalanie, pamiętaj o tym !!!
Nie masz nic sensownego do powiedzenia to przemilcz - nabijanie postów jest równoznaczne z łamaniem regulaminu !!!
Jeżeli dalej nie będziesz zwracał odpowiedniej uwagi na dobór słownictwa spotka Cię kara w postaci pisemnego ostrzeżenia
X_M
_________________ mam new hollanda td80d i t5070 manitou i dwa złomy
kolega K4wa wymieni co trzeba i będzie ok. po co od razu krytykować solidne ciągniki kolego misieg0123? Myślisz że twoje NH będą wieczne ,będzie dobrze jak zrobią pól tego co MTZ . Marchew jest twardsza niż one .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum