Agro forum - forum rolnicze, sadownicze, ogrodnicze - :: Podejmę Pracę wszędzie

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj  Album

Agro forum - forum rolnicze, sadownicze, ogrodnicze - Strona Główna » Różności » Praca » Podejmę Pracę wszędzie

Podejmę Pracę wszędzie
Autor Wiadomość

DamianOne 
czytelnik


Wiek: 33
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 1
Poziom: 1

HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 0/9
 0%
Wysłany: 2011-02-17, 11:57   Podejmę Pracę wszędzie

Witam:) mam 20 lat Jestem młodym rolnikiem wychowanym na 40 h gospodarstwie:) potrafie posługiwac się każdym sprzetem rolniczym doskononale prace polowe, nie sprawiaja mi trudnosci wrecz przeciwnie bardzo to lubie:) potrafie równierz ochodzić sie ze świniami i krowami. poszukuje pracy najlepiej z zakwaterowaniem w gospodarstwie rolnym nie licze na zbyt duże wynagrodzenie raczej robię to z pasji:) Jestem młody i cięzko mi gdziekolwiek znaleśc jakąs odpowiedzalna prace w innej branży. posługiwałem się sprzetem różnego rodzaju ciągniki polskie jak i zagraniczne, orka bronowanie, agregat, oprysk, brona aktywna, prasa, i długo by wyliczać potrafię też w miarę potrzeb gospodarczych posługiwać sie koparką, cyklopem oraz innymi Dobrze odnajduje sie w mechanice sprzętu na własnie potrzeby potrafię naprawic, pospawać i inne. Lubię dbac o sprzęt by był zawsze czysty i nie rdzewiał. Doświadczenie mam w sumie od małego lecz przes ostatnie 3 lata byłem sam na gospodarstwie gdyż tata był na kontrakcie za granica poradziłem sobie bardzo dobrze wszystko robiem sam prucz kombajnu (jezdził wujek) Szukam pracy ponieważ tata wrócił brat dorasta (potrafi już jezdzić ciągnikiem) wiec czuje sie nie potrzebny:)Znam się równiez dobrze ka komputerach i nowinkach technologicznych ponieważ jestem w trakcie szkoły informatycznej (zaoczne) oraz interesuje sie nowinkami technologicznymi NAPRAWDE WARTO ZAPRZASZAM TEL: 514250118 gg: 2309252
   
 
 
 

Syty01 



Pomógł: 38 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 715
Poziom: 24