Pomógł: 5 razy Wiek: 52 Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 85
Poziom: 8
HP: 0/159
0%
MP: 76/76
100%
EXP: 4/19
21%
Wysłany: 2012-03-08, 19:13
A moze znaczenie ma cisnienie w oponach? Po takim dystansie opony sie rozgrzewaja i wowczas da o sobie znac nawet najmniejszy luz w ukladzie kierowniczym...
Pomógł: 5 razy Wiek: 52 Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 85
Poziom: 8
HP: 0/159
0%
MP: 76/76
100%
EXP: 4/19
21%
Wysłany: 2012-04-01, 14:15
Seweryn,w ciagniku podobnie jak w aucie opony rowniez sie rozgrzewaja. Popracuj troche w polu i sprawdz reka. Jezeli mialby nieszczelnosci w ukladzie wspomagania,ktory pracuje pod cisnieniem to wystapilyby chyba przecieki..?
Na pewno opony w ciagniku nie rozgrzewaja się od jazdy. Od nagrzanej ziemi czy asfaltu tak. I wątpię żeby to miało wpływ na prowadzenie. ile może sie zwiększyć cisnienie w oponach aby miało to znaczący wpływ na prowadzenie gdy ciśnienia prawidłowe w oponach wachaja się w granicach 0,6-1 bara i więcej.Nieszczelna hydraulika wcale nie musi puszczać oleju na zewnatrz. Nieszczelne rozdzielacze na suwakach, siłowniki na tłoczysku. Przepuszczają olej a nie cieknie. Opuszczanie siłowników, wolniejsza reakcja pogłębia się wraz z rosnącom temp. oleju.
Ja w swoim mtz też tak miałem po przełożeniu opon na drugą stronę (jak ktoś ma mtz to wie , że opony ścierają się po jednej stronie ) Natomiast po jakimś czasie jeżdżenia przestało rzucać przodem .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum