Agro forum - forum rolnicze, sadownicze, ogrodnicze - :: Pytanie o plantację choinek?

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj  Album

Agro forum - forum rolnicze, sadownicze, ogrodnicze - Strona Główna » Ogrodnictwo » Szkółkarstwo » Pytanie o plantację choinek?

Pytanie o plantację choinek?
Autor Wiadomość

dzabus 
czytelnik


Dołączył: 07 Wrz 2010
Posty: 6
Poziom: 1

HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 5/9
 55%
Wysłany: 2010-09-07, 10:58   Pytanie o plantację choinek?

Witam wszystkich,
mam zamiar założyć plantację choinek z racji tego, że posiadam trochę gruntów rolnych. Poprawka właścicielami są moi rodzice ale mogę z nich korzystać. Nie jestem rolnikiem w rozumieniu prawa. Teraz pytanie jest następujące:
Jak oficjalnie (legalnie) założyć taką plantację choinek i jakie trzeba spełniać warunki żeby można potem legalnie sprzedawać te choinki. Chcę jak najbardziej zrobić to na poważnie. Proszę nie pytać się mnie o doświadczenie bo w tym temacie jest to nieistotne. Chodzi mi wyłącznie o kwestie prawną albo jakieś sposoby żeby obejść ewentualne przeszkody.

Czytałem o przypadku, że osoba założyła plantację a potem starosta chciał ową ziemie przekształcić na rolną? Długa sprawa i męcząca.

Czy choinka mierząca powiedzmy 20m może zostać wycięta z terenów rolnych bez zezwolenia? Przecież jest to chyba dozwolone?

Gdyby ktokolwiek wiedział coś na ten temat to proszę o informację będę wdzięczny.

Pozdrawiam
   
 
 

wojtek_dafxf105 



Pomógł: 53 razy
Wiek: 28
Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 821
Poziom: 25

HP: 14/1490
 1%
MP: 711/711
 100%
EXP: 55/73
 75%
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2010-09-07, 14:34   

ja bym z tym pytaniem udal sie na jakies forum lesnicze :-D czy cos podobnego bo tam siedza spece w tych sprawach ale moze i na naszym sie ktos znajdzie
_________________

   
 
 
 

admin 



Pomógł: 92 razy
Wiek: 50
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 2275
Poziom: 38

HP: 130/4353
 3%
MP: 2078/2078
 100%
EXP: 127/153
 83%
Wysłany: 2010-09-07, 18:26