Agro forum - forum rolnicze, sadownicze, ogrodnicze - :: Co wam się podoba ???

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj  Album

Agro forum - forum rolnicze, sadownicze, ogrodnicze - Strona Główna » AgroForum » AgroForum » Co wam się podoba ???

Co wam się podoba ???
Autor Wiadomość

Deere hunter
czytelnik



Wiek: 28
Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 3
Poziom: 1

HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 2/9
 22%
Wysłany: 2007-07-03, 21:49   

No skoro nie da się inaczej to ok. za wskazówki i pomoc dzięki!

pozdrawiam
_________________
niezawodnośc jest naszą siłą JOHN DEERE
   
 
 
 

rolnik40 
czytelnik


Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 7
Poziom: 1

HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 6/9
 66%
Wysłany: 2009-10-13, 12:27   

Deere hunter napisał/a:
Proponował bym formaty do 3264x2176 ponieważ mam sonego h9 i tylko w takim rozmiarze robie zdjęcia a mam kilka fajnych i chciałbym się nimi podzielic!!!

pozdrawiam Deere hunter :mrgreen:


Ale nie ma problemu by zmienić rozmiar zdjęcia. Aparat też zapewne ma ustawienia innego rozmiaru zdjęcia. Jak coś to mogę podpowiedzieć jak to zmniejszyć
   
 
 

Matis150 
aktywista



Pomógł: 11 razy
Wiek: 28
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 376
Poziom: 18

HP: 0/711
 0%
MP: 339/339
 100%
EXP: 4/45
 8%
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2009-11-09, 19:40   

mi sie podoba logo i to ze szybko odpowiadają na posty :-)
chociaz mało użytkownikuw ale niekturzy są aktywni i szybko odpisują na posty
   
 
 

pietruszka-rdza 
debiutant


Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 14
Poziom: 2

HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 4/8
 50%
Wysłany: 2012-07-02, 12:37   

Mi się podoba że nie ma cenzury i hamskiej moderacji jak na agrofoto.
   
 
 

Syty01 



Pomógł: 38 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 715
Poziom: 24

HP: 13/1353
 1%
MP: 646/646
 100%
EXP: 17/68
 25%
Wysłany: 2012-07-03, 12:06   

Ale musieli cię tam zdenerwować :) Już w drugim temacie krytykujesz konkurencję.
   
 
 

admin 



Pomógł: 92 razy
Wiek: 48
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 2275
Poziom: 38

HP: 130/4353
 3%
MP: 2078/2078
 100%
EXP: 127/153
 83%
Wysłany: 2012-07-03, 13:17   

Syty01 napisał/a:
Ale musieli cię tam zdenerwować :) Już w drugim temacie krytykujesz konkurencję.


;-)
_________________
Agroportal ....... Truskawki
   
 
 
 

pietruszka-rdza 
debiutant


Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 14
Poziom: 2

HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 4/8
 50%
Wysłany: 2012-07-13, 07:48   

Syty01 - a jaka to konkurencja. Ja nie prowadzę forum interetowego tylko z niego korzystam. A cenzura i wciskanie kitu odbiorcą na AgroForo urosło już do ogromnych rozmiarów - i to jest fakt.
   
 
 

wojcik 
aktywista


Pomógł: 40 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 367
Poziom: 17

HP: 0/630
 0%
MP: 301/301
 100%
EXP: 36/41
 87%
Wysłany: 2012-07-13, 14:38   

szukalem kiedyś informacji na temat Ursusa 4512 :) wpisalem w google i wyskoczyl mi temat z AF. Wchodze czytam i juz na pierwszej stronie zaczeło sie gadanie ze zetor lepszy. Przelecialem jeszcze kilka tematow i w kazdym chwalili tak te zetory jakby to bylo cudo techniki! Wiec Ja sie pytam gdzie sa te Zetory? dlaczego na prawie kazdym gospodarstwie jest Ursus C-360 a nie zetor? Chcesz sie dowiedziec roznych rzeczy na temat Ursusa a tam ciagle "a bo zetor lepszy" dziecinada!
   
 
 
 

Syty01 



Pomógł: 38 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 715
Poziom: 24

HP: 13/1353
 1%
MP: 646/646
 100%
EXP: 17/68
 25%
Wysłany: 2012-07-15, 14:40   

ponieważ tam jest bardzo dużo małolatów co tatuś kupił nowego zetora a on nie widząc jak pracuje zachodnia maszyna nie uważa nic poza zetorem a nowy zawsze będzie jakiś czas chodził bez remontu. Wcześniej widzieli jak stare ursusy się psują - nic dziwnego mój c355 jest z 74 roku, pracował w SKR i u nas od 94 roku lekko nie miał to sie psuje. Używamy go czasem na podjazdy a tak to stoi spokojnie w garażu.
   
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum

antyspam Truskawki - Sadzonki truskawek
Polecamy
reklama

reklama

Facebook

reklama google