Agro forum - forum rolnicze, sadownicze, ogrodnicze - :: Pomoc informatyczna (chętnie pomogę)

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj  Album

Agro forum - forum rolnicze, sadownicze, ogrodnicze - Strona Główna » AgroForum » AgroForum » Pomoc informatyczna (chętnie pomogę)

Pomoc informatyczna (chętnie pomogę)
Autor Wiadomość

UBUNTU 
bywalec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 70
Poziom: 7

HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 5/16
 31%
Ostrzeżeń:
 1/3/6
  Wysłany: 2011-01-04, 18:47   Pomoc informatyczna (chętnie pomogę)

Witam. Jestem w maturalnej klasie technikum informatycznego oraz interesuję się informatyką i tak sobie pomyślałem, że jeśli ktoś z Was miałby jakieś problemy z komputerem to chętnie mogę pomóc.
Piszcie do mnie wiadomości lub w temacie.
   
 
 

adam1232651 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 64
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 250
Poziom: 14

HP: 0/426
 0%
MP: 203/203
 100%
EXP: 26/33
 78%
Wysłany: 2011-01-05, 12:18   

Ja jestem tępy jak chodzi o komputery,dlatego mam swojego informatyka,i co jakiś czas płace po 100 ,200 zł. nie wpuszczam nikogo do swojego laptopa,żona w swoim laptopie stwierdziła że nie będzie nikomu płacic, ma kuzyna który coś tam się zna, i on jej ustawia instaluje,tylko on mieszka 600 km od nas, za pomocom http://www.teamviewer.com/pl/index.aspx
Jakie są skutki co on może zrobic a czego nie może. a jak on narozrabia i wpadną do mnie psy,
Ostatnio zmieniony przez adam1232651 2011-01-05, 12:32, w całości zmieniany 3 razy  
   
 
 

UBUNTU 
bywalec


Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 70
Poziom: 7

HP: 0/130
 0%
MP: 62/62
 100%
EXP: 5/16
 31%
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2011-01-05, 17:11   

Witam.