Agro forum - forum rolnicze, sadownicze, ogrodnicze - :: www.agrofoto.pl

FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj  Album

Agro forum - forum rolnicze, sadownicze, ogrodnicze - Strona Główna » AgroForum » AgroForum » www.agrofoto.pl

www.agrofoto.pl
Autor Wiadomość

Matey
debiutant


Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 18
Poziom: 2

HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 8/8
 100%
Wysłany: 2010-01-23, 17:30   

Pawe330 napisał/a:
Ja dostawałem ostrzeżenia za takie gówna że dokładnie przez nie uwagę dobrze nie przejrzałem pewnego działu forum i założyłem podobny temat i dochodziło 10% ostrzeżenia :evil:


Rozumiem raz, no dobra nawet 3 razy zrozumiem jak ktoś polegnie na tym samym, ale żeby aż 10? :lol:
   
 
 

Pawe330 
Producent rolny



Pomógł: 67 razy
Wiek: 36
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 1121
Poziom: 29

HP: 42/2142
 2%
MP: 1022/1022
 100%
EXP: 34/94
 36%
Wysłany: 2010-01-23, 18:33   

sam wiesz jak duże jest forum AF i ile stron na każdym dziale i weź to dokładnie przejżyj :-/
_________________
Ursus C-330+Tur i Ursus C-360 3P podbijają świat! :P
http://nasza-klasa.pl/profile/31225124
Konto Forum na NK zapraszać ;)
   
 
 
 

Rolnick 


Pomógł: 38 razy
Wiek: 43
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 524
Poziom: 21

HP: 9/996
 1%
MP: 475/475
 100%
EXP: 6/56
 10%
Wysłany: 2010-01-23, 19:17   

Pawe330 napisał/a:
sam wiesz jak duże jest forum AF i ile stron na każdym dziale i weź to dokładnie przejżyj :-/


Byles kiedys administratorem albo moderatorem na forum??? :?:

Jezeli pilnujesz swoich dzialow to wszystko jest oki i wszystkich masz pod kontrola. :-/

Pamietaj jedno zawsze jezeli cos bedzie zle, to zawsze bedzie to wina usera tylko to trzeba umiec na niego zwalic wine. :roll:
   
 
 

Matey
debiutant


Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 18
Poziom: 2

HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 8/8
 100%
Wysłany: 2010-01-23, 20:08   

Pawe330 napisał/a:
sam wiesz jak duże jest forum AF i ile stron na każdym dziale i weź to dokładnie przejżyj :-/


A wiesz że jest coś takiego jak funkcja szukaj? Interesuje Cię np skrzynia biegów w C-360, wchodzisz w ten dział, na dole masz "przeszukaj forum" klikasz skrzynia biegów i masz rezultaty ;)

A z toba rolnick nie ma co dyskutowac bo nie masz najmniejszego pojęcia o moderowaniu większego forum :)
   
 
 

Rolnick 


Pomógł: 38 razy
Wiek: 43
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 524
Poziom: 21

HP: 9/996
 1%
MP: 475/475
 100%
EXP: 6/56
 10%
Wysłany: 2010-01-24, 00:21   

Matey Ty tak samo gadasz jak Ci politycy przed wyborami.

Kiedys szukalem wylacznika w goglach i wyskoczylo mi forum agrofoto i bylo tez pytanie na temat tego wylacznika a pod spodem posty co juz byly nabijane przez userow i moderatora tylko nie na temat tego wylacznika tylko od ktorego rocznika byl montowany w ciagniku.

i z tego nic sie niedowiedzialem jaki to wylacznik tylko byla klutnia czy on jest w tym ciagniku czy nie.

Matey czemu Ty tak zaprzeczasz wszystkiemu i udajesz ze wszystko jest oki???.



Skrzynka :: Wiadomość

Od: Matey
Do: Rolnick
Wysłany: 2010-01-22, 22:35
Temat: Re: witam Cytuj wiadomość
Oszust bo co? Powiedzialem Ci jak jest, ty sluchaj dalej glupot i tyle
wyzwalem cie? nie, wiec zamknij morde






No wiesz koles taka wiadomosc mi przyslales na pw wiec cos napewno jest nie tak na af ze tak piszesz do Mnie.
Ostatnio zmieniony przez Rolnick 2010-01-24, 00:26, w całości zmieniany 1 raz  
   
 
 

Dante0001 


Pomógł: 60 razy
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 589
Poziom: 22

HP: 11/1106
 1%
MP: 528/528
 100%
EXP: 15/59
 25%
  Wysłany: 2010-01-24, 11:58   

KUrde nie róbcie z tego forum syfu ok?? ciagle sie kłocicie.....dajcie spokuj.... Matey załozyłes sobie tu konto zeby sie kłocic?? przestan ok?? a ja sie pytam gdzie jest MODERATOR :-/ prosze tu zrobic porzadek
_________________
Rolnictwo to pasja!!!
   
 
 
 

Matey
debiutant


Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 18
Poziom: 2

HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 8/8
 100%
Wysłany: 2010-01-24, 16:48   

Jak sama nazwa wskazuje jest to prywatna wiadomośc, nie publiczna, ja Twojej nie upubliczniłem wiec ty tego też nie rób, bo ty pierwszy zaczałeś wyzywac.

Dobrze ze tutaj wszystko jest na temat, zero offtopa ;)))))
Ostatnio zmieniony przez Matey 2010-01-24, 16:48, w całości zmieniany 1 raz  
   
 
 

wojtek_dafxf105 



Pomógł: 53 razy
Wiek: 27
Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 821
Poziom: 25

HP: 14/1490
 1%
MP: 711/711
 100%
EXP: 55/73
 75%
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2010-07-04, 22:38   

powiem tyle odświeżę temat :mrgreen:

ja na tej stronce nigdy niemam nic do szukania poprostu to jest dla mnie zaduze i niemam czasu na to

niema jak to nasze forum na ktorym jest zawsze lad i porzadek i panuje mila atmoswera i to mi sie podoba i tak dalej trzymac koledzy i kolezanki ;-)
_________________

   
 
 
 

ferguson 
debiutant



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 36
Poziom: 4

HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 9/11
 81%
Wysłany: 2010-08-09, 18:47   

agrofoto było okej, to znaczy wciąz jest wielu uzytkowników, lecz niestety moderacja forum jest dziwna ...

chciałem dodatkowo napsiac, że robi sie choinka reklam na agrofoto - ale widze ze to normalne i na tym forum :) wiec tak musi byc :)

nie mniej jednak na agrofoto duzo sie dzieje
   
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum

antyspam Truskawki - Sadzonki truskawek
Polecamy
reklama

reklama

Facebook

reklama google