Czy można zwiększyć liczbę wyjść hydraulicznych? W u c-360 jest jedna para, czy można w jakiś tani i prosty sposób dorobić druga parę. Może wystarczy założyć rozdzielacz od cyklopa czy coś podobnego, a może w tym ciągniku jestem skazany tylko na jedna parę? Proszę o pomoc.
rozdzielacz od cyklopa pracuje cały czas pod ciśnieniem ,a rozdzielacz od 60 ma cisnienie tylko w chwili ruchu wajchą .W polożeniu neutralnym olej tylko przez niego przepływa . POMPA TEG ZA DŁUGO NIE WYTRZYMA.
Przez każdy rozdzielacz olej przepływa swobodnie,jeśli jest potrzeba utrzymania ciśnienia w rozdzielaczu, to posiada zawór który można wymontowac , rozdzielacz w c 360 jest inaczej zbudowany,albo działa hydraulika zewnętrzna i nie działa podnośnik, jeśli nie używa się hydrauliki zewnętrznej, to olej jest przekierowywany na podnośnik,tam jest automatyczna regulacja wysokości,
Musisz pamiętac jak dołożysz rozdzielacz, to będzie działac tylko jeden układ, albo hydraulika zewnętrzna,lub podnośnik,jest inne rozwiązanie, zależy do czego to ma służyc.
Musisz pamiętac jak dołożysz rozdzielacz, to będzie działac tylko jeden układ, albo hydraulika zewnętrzna,lub podnośnik,jest inne rozwiązanie, zależy do czego to ma służyc.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 06 Sie 2008 Posty: 201
Poziom: 13
HP: 0/370
0%
MP: 176/176
100%
EXP: 7/30
23%
Wysłany: 2010-01-10, 14:25
inne rozwiązanie to zamontować doczepianą pompę np.od wózka widłowego są niesamowicie wydajne na końcówkę wom i do tego możesz podpiąć ile chcesz rozdzielaczy tylko chyba by trzeba zrobić dodatkowy zbiornik na olej hydrauliczny bo na hipolu niewiem czy te pompy chodzą.
Rozdzielacz od cyklopa będzie działał, a olej w nim nie będzie cały czas pod ciśnieniem. Jeśli nie ruszasz dźwignią, olej jest kierowany do kanału swobodnie, a nie przez zawór. Po ruszeniu dźwignią kanał swobodnego przepływu zamyka się i olej kierowany jest do odpowiedniego wylotu - szybkozłącza olejowego. Jeśli podłączysz się pod układ gdzieś przed rozdzielaczem, to musisz w ten nowy rozdzielacz wkręcić zawór, ale jego koszt to chyba ponad 100zł. Ale jest jeszcze jedna możliwość. Możesz podłączyć się rozdzielaczem od bizona lub cyklopa lub jeszcze innym pod oryginalne gniazdo w ciągniku. Wtedy bedziesz mógł używać jednego rozdzielacza do kilku ciągników i nie będziesz musiał dokupować osobnego zaworu do tego rozdzielacza, bo w razie przeciążenia zadziała oryginalny zawór w ciągniku. Wtedy wystarczy zablokować rączkę w ciągniku, żeby na stałe pompował olej do gniazda, a całe sterowanie będzie rozdzielaczem dodatkowym.
takie rozwiazanie jest najlepsze najtansze i najprostrze. ladowacze czolowe wielosykcyjne maja takie samo rozwiazanie do sterowania chydraulika. rozdzielacz z ciagnika podaje olej do rozdzielacza od tura.
jedna uwaga jesli nie uzywasz hydrauliki zewnetrznej na dodatkowym rozdzielaczu najlepiej zablokowana dziwgnie hydrauliki w ciagniku rozlaczaj lub tez wylaczaj pompe olej nie bedzie przeplywal bez uzytecznie. oraz w celu uruchomienia podnosnika rowniez bedziesz musial dzwignie ustawic w pozycji neutralnej. ale to tylko takie drobnostki. jak zrobisz tak jak BSWP pisal bedziesz zadowolony:)
Nie wiem jaką wydajną pompę ma c-360, ale radzę zamontować zwykłe węże na dojściu i odejściu oleju od dodatkowego rozdzielacza, węże na poszczególne sekcje mogą być cieńsze, chyba mniej kosztują. Jeśli główny wąż byłby zbyt cienki, wtedy olej mógłby przelatywać cały czas przez zawór i niepotrzebnie tworzyłoby się wysokie ciśnienie w układzie przez cały czas.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum