Kołem pośrednim możesz kręcić dowoli, ono jest tylko pośrednie i jest tylko na łożysku. Z tego co pamiętam to trzeba ustawić kropke na pośrednim pomiędzi kropki na wałku rozrządu i pompie wytyskowej a nacięcie (kreska) na pośrednim pomiędzy kreski na kole od wału. Nie pamiętam dokładnie czy czy kreski są na wale czy na rozrządzie i gdzie jest 2 kropki(kreski) a gdzie jedna ale taki jest schemat. Albo ustawić wszystko od zera po swojemu: Wał ustawić w GMP na I tłoku (ten bliżej rozrządu), wałek rozrządu ustawić w martwym punkcie (zawory na I tłoku są nie wciśnięte) i pompe wtryskową tak aby zaczynała dawać paliwo na wtrysk od I tłoka (wykręć rurke od wtryski z pompy). Założyć koło pośrednie, obrócić kilka razy wałem za pomocą klucz, żeby się upewnić czy tłoki nie spotykają się z zaworami i przykręcić wszystko co potrzeba i próbować palić. Jak wszystko jest w porządku zapali.
Cytat:
są tylko kropki i kreski na kołach: pośrednim, od wałka rozrządu i pompy wtryskowej. Trzeba wszystko ustawić parami czyli kropa z kropkami kreska z kreskami. Na jednym kole masz np. kropke na kole pośrednim pomiędzy 2 kropki na innym kole. wszystkie zanku muszą wchodzić między siebie. Jak nie masz znaków ( co dziwne) to ustawiać ręcznie jak każdy inny silnik.
Cytat:
Wał ustaw znakiem do góry , rozrząd znakiem do koła pośredniego , tak samo pompę paliwa ( znakiem do środka koła pośredniego i przyłóż koło pośrednie tak żeby znaki pasowały . Jest to bardzo prosty rozrząd , nie powinno być problemów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum